فرمانده انتظامی استان کرمان:

شهدای مدافع امنیت،سندافتخارناجا هستند 

فرمانده انتظامی استان کرمان درآئین گرامی داشت هفتمین روز از شهادت ستواندوم شهیدمسلم بناوند گفت:ایثارگری وازخود گذشتگی کارکنان ناجا در حوزه نظم و امنیت مثال زدنی است و شهدای این نیرو تحت عنوان مدافعان امنیت، سند افتخار ناجا هستند. 
کد خبر: ۱۳۲۷۹۵۵
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردارعبدالرضا ناظری،درآئین گرامی داشت هفتمین روز شهادت ستواندوم شهیدمسلم بناونددرگلزار شهدای کهنوج بیان داشت:این مراسم همزمان با دعای عرفه مزین شده است و با بهره گیری فرازی از این دعا "انت الذی جلاله وانت الذی نصرته"یعنی تویی که جلال دادی تویی که پیروزی دادی ،مصداق عزت وجلال وشکوه  دادن به شهداء است.

وی با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهیدبناوندو دیگر شهدا افزود: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس هم در خط مقدم جبهه و جنگ بود و اولین شهید دوران دفاع مقدس از نیروی انتظامی است و در این دوران هم شهدای مدافع امنیت، سند افتخار ناجا هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت:کارکنان ناجاازهمان دوران دفاع مقدس رسم شهادت،مردانگی، فداکاری،معامله با خداوند متعال، ایثار و حراست از کیان وحریم ولایت را یاد گرفته اند و به خود افتخار می کنند که مقام معظم رهبری کارکنان نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله خطاب کرده اند.

سردار عبدالرضاناظری خاطر نشان کرد:ما هرگز اجازه نخواهیم داد دشمن جولان بدهدو به حیثیت  نظام و ولایت خدشه ایی وارد کند ما انتقام خون شهداء را می گیریم وگرفته ایم.

وی تصریح کرد: درب شهادت هنوز هم به روی پلیس باز است وبه شهادت افتخار می کنیم که این افتخار برگرفته از مکتب حسینی و سردار سلیمانی است،ما با پوشیدن این لباس مقدس، خدمتگذار مردم در راستای تامین سلامت وامنیت جامعه هستیم.

سردارناظری،با تاکید بر همکاری مردم با پلیس در بحث امنیت گفت: هر کس با اشرار و مجرمان همکاری کند خیانت به خون شهداء کرده است و پلیس برابر قانون با خاطیان و هنجارشکنان نظم و امنیت جامعه برخورد قاطع می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها